Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 4. mai 2014

Syrin

Syrin hører med i en gammel hage og passer bra til et hvitt hus med smårutete vindu.  Har tofargede Sensation og litt igjen av en gammel blå/lilla en. Vi tok ned tre store trær i hagen sist høst og det gir plass til nye vekster.  Hadde bestemt oss for å sette ned en "Andenken an Ludvig Späth og en "The beauty of Moscow".  Var innom hagesenter og der sto Ludvig og smilte til meg og jeg ble en del hundrelapper fattigere.  Ettersom den var et ganske stort eksemplar med velutviklet rotsystem kunne jeg unne meg en med mange knopper.  I dag har den fått fast plass i hagen og vi kan bare glede oss til blomstringen. 
Beauty of Moscow var ikke der, så får være på utkikk utover våren/sommeren.  Har søkt litt på nettet uten hell.  Hvis noen har sett henne hører jeg gjerne om hvor.

1 kommentar:

  1. Å ja, syriner må til i en gammel hage. Det er ikke lenge før de blomstrer her nå og duften er fantastisk.

    Ha en deilig dag.

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!