Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 8. desember 2013

Amaryllis skog

En liten amaryllis skog er på gang.  Synes knopper er flotte.  Amaryllisen har fått plass i et gammelt sinkspann som har opphold i hagen i sommerhalvåret.  Blomstene er hvite på disse tre knollene.  I dag har vi fått ordentlig med snø og jeg har lagt nellikspiker på røkelseslykta, så nå er det ordentlig julestemning.  Holdt nesten på å glemme å fortelle hvor jeg fikk mosen fra.  Her om kvelden visste jeg at det var siste frist for å plukke mose, snø var på vei.  På vei hjem stoppet jeg i veikanten en plass jeg visste det var mose og fikk med meg en passe mengde hjem, yess!  De som passerte lurte sikkert på hva jeg drev med.
God 2. søndag i advent!

2 kommentarer:

  1. Det der blir flott.
    Syv knopper på tre knoller er mere enn jeg noengang har hatt.

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!