Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 1. august 2012

Valmue fra Claus Dalby


Jeg hadde forrige sommer denne vakre valmuen fra frø jeg fikk tilsendt fra Claus Dalby. Opprinnelig kommer den fra en søt gammel dame i Frankrike.  Jeg samlet selvfølgelig frø og sent sist høst blandet jeg dem med jord og skulle spre dem utover for en fantastisk blomstring denne sommeren.  I en travel hverdag ble frøene i jord liggende på benken i et varmt vaskerom og vips så hadde de spirt.  Tragedie!  I år har jeg ingen.  Regner med at flere her i landet har fått frø og hvis noen har litt å avse hadde jeg blitt kjempeglad.  Har til og med lovet bort denne som årets frøgave til en god svensk venninne, men hun får få noe annet i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!